Foto's : Hans Neumann

vrijdag 24 april 2009

Voorjaarkriebels



De voorjaarkriebels hebben ook bij ons toegeslagen. Deze week zijn we weer begonnen om ons huis van binnen af te maken. Gelukkig hoeven we alleen de kamer nog maar en de open keuken.
Maar daar zit toch nog genoeg werk in.
We zijn gister begonnen met het behang aftrekken onder toeziend oog van Raya die na een hele tijd zeer geinteresseerd te hebben toegekeken,ook maar even meehielp door een stukje van het behang af te trekken en het behang wat er af kwam al vast op te bergen op plaatsen waar ik het nou zelf niet zo snel neer zou leggen. Hans bewerkte 1 muur met geelband,zodat ik die vandaag zou kunnen verven.




Vandaag dus de muur geverfd. Shyra kan net met zijn lijfje door de afscheiding en komt af en toe even controleren of ik het allemaal wel netjes doe. Maar verder laten de honden me verbazend genoeg gewoon mijn gang gaan. Het resultaat van de muur mag er zijn......en trots op mezelf loop ik als ik klaar ben naar de keuken.Een grijns van oor tot oor, dat we dat muurtje toch maar mooi klaar hebben.Terwijl ik me dus helemaal in mijn eigen tevredenheid koester hoor ik opeens een geluid uit de hoek komen waar ik net bezig was.
Een bang vermoeden maakt zich meester van me. Dus loop ik met knikkende knieƫn naar de plek des onheils en zie daar Raya met een tevreden kop naar me kijken, terwijl hij heerlijk tegen me net geverfde muurtje aanleund en zijn normaal zo mooie witte oortjes versierd zijn met een terrakleurtje..............



2 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke hondjes hebben jullie echte schatjes en wat ligt Shyra daar ondeugend te kijken ,prachtige verhalen ik heb er weer van genoten
    Groetjes en fijn weekend Janny

    BeantwoordenVerwijderen