Foto's : Hans Neumann

dinsdag 15 september 2009

De grote verwarring




Ik weet het wel, het is niet echt aardig van me....maar ik moet soms zo lachen. Onze overbuurvrouw word geloof ik een beetje vergeetachtig en dat is af en toe gewoon heel komisch.
Shyra en Raya brengen haar toch wel wat in verwarring.

Het begon dus met.......




Schattig hondje vond ze het.Daarmee had ze ons natuurlijk helemaal omgekocht Word hij nog veel groter, vroeg ze.Nou iets wel,was ons antwoord ,maar dat zal toch niet heel veel meer zijn.
Twee weken later komen we haar weer tegen met.......





Nou nou ,zegt ze , die is behoorlijk gegroeid....
Wij uitleggen, ja maar dit is een andere hond hoor.....
Maar goed vergissen is natuurlijk menselijk en al was het verschil in grote toch wel erg veel in twee weken ,wij knikte haar begrijpend toe dat ,dat best had gekund hoor
Maar nu is het dus elke keer dat wij haar tegen komen met......






dat ze zegt....goh,ik dacht dat hij groter was.
En elke keer dat we haar tegen komen met......



zegt ze.....ach ach wat is die toch hard gegroeid zeg.Wat gaat dat toch snel.


En wij......

Wij hebben het opgegeven om haar duidelijk te maken dat het 2 verschillende honden zijn en zeggen maar ........ nou he het is echt niet bij te houden bijna...

2 opmerkingen: