Foto's : Hans Neumann

zaterdag 21 maart 2009

Zomaar wat foto's

Even een paar fotootjes neerzetten die Hans heeft gemaakt. Het is toch altijd handig hoor om met zo een amateurfotograafje samen te wonen. Al vind ik het woord amateur niet eens meer passen bij zijn foto's. Ze zijn altijd prachtig.


Maar genoeg over Hans.....anders zie ik zometeen weer een paar schoenen zonder voeten omdat hij er weer naast aan het lopen is......







Als eerste Raya die heel lief Shyra vlooienbeetjes geeft.Een teken dat hij hem lief vind...wat bij Raya meestal niet te lang duurd omdat hij dan opeens die verleidelijke oortjes ziet van Shyra en daar maar eens in begint te happen.Of dat zijn leergierigheid bevredigd moet worden...hij wil wel heel graag weten of dat pootje ook echt aan dat lijfje van Shyra vast zit.En hoe ontdek je dat anders dan even in je bek te nemen en heel hard te trekken......




Volgens mij geniet Shyra er echt wel van. Geen gezicht dat tongetje hahahaha



Dan 1 die ik heel mooi vind van Raya. Hij staat er daar zo 1 met de natuur op.Zo zelfverzekerd en aandachtig. Zijn teveel aan vacht en nog niet gespierde borstkast verraad dat het nog maar een pup is van 19 weken.


Ik word er nog steeds stil van als ik bedenk dat zoveel zachtheid en zo'n mooi wezen zo maar bij ons woont.




Verwonderende groetjes Marianne


6 opmerkingen:

  1. Ik dacht eerst dat je me begekte,maar al verder lezend begon mij ego te gloeien en te groeien!!!
    Ik ben ff mijn schoenen zoeken....

    Ps:Toen ik las "Ik word er nog steeds stil van als ik bedenk dat zoveel zachtheid en zo'n mooi wezen zo maar bij ons woont." dacht ik ff dat je mij bedoelde hahahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoekse he:>
    Als je ooit leest dat ik nog steeds verbijsterd ben dan slaat het meer op jou :>:>:> hahahaha

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nou kijkt ze dus wel uit dat ze het typt natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi, it's a very great blog.
    I could tell how much efforts you've taken on it.
    Keep doing!

    BeantwoordenVerwijderen