Foto's : Hans Neumann

donderdag 19 maart 2009

Begin van het blog


Vandaag maar eens een poging gewaagd om een blog te maken.
Al vele keren gedacht....geef mijn portie maar aan fikkie want ik snap er niets van,maar doorzetter als ik ben (ahum) toch tot hier gekomen.

Waarom een blog maken hoor ik al roepen.
Heb je dan zoveel te vertellen.En moeten wij dat allemaal aanhoren??

Ehh ja wat zal ik hier op zeggen.
Dat ik zoveel komische en grappige gebeurtenissen zie bij de honden dat ik een uitlaatklep zoek om het allemaal te kunnen vertellen.
Je kan het zien als een soort bescherming voor andere.
Ik kan het me verbeelden maar heb toch het idee,dat ik mensen hard weg zie schieten in een willekeurige winkel of opeens erg veel belangstelling lijken te hebben voor die unieke merel die net over komt vliegen, als ik er aan kom.

Dus daarom dit blog.Over de hondjes, hun grappige puppiestreken. Raisa's verbijsterende blikken om de onbegrijpelijke vertederende blikken die we Shyra en Raya toewerpen en de ohhh en ahhh's als volgens Raisa een corrigerende snauw toch echt beter op zijn plaats is.

En dan nog niet eens gesproken over Sisi en Chanti . die ons met zeer verwijtende blikken aan kunnen kijken omdat ze echt het spoor totaal bijster zijn dat we het in ons hoofd hebben gehaald om van die vreselijke aandachtslurpende druktemakers in huis te halen.
Ze slijpen nog maar eens hun nagels, lopen met hun kattenhoogharigheid nog maar eens langs ze heen en je ziet ze denken ..... 1 verkeerde beweging ..........

Een heerlijk excuus dus om maar te kunnen blijven vertellen hoe leuk,lief.mooi,grappig,vertederend.........................
Nou ja, je snapt het wel.
Daarom dus dit blog.

Slaperige groetjes Marianne








4 opmerkingen:

  1. Een unieke merel?!hahahahahahah.
    Succes met je blog zeg ik maar op gepaste wijze he.....

    Hans.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mag ik u hartelijk danken.... vind het een hele gepaste wijze.
    Jij al lang blij zekers,scheelt je behoorlijk wat oorpijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha is het bij jou ook al zo erg.:) die van mij is ook erg blij dat ik de blog heb denk ik. maar ja hij heb er ook een, dus je zou zeggen daar word niet meer gesproken in huis, haha dat klopt (grapje) hij is toch vaak weg dus ja dan mijn verhalen maar op mijn blog kwijt he, val ik er ook weer eens anderen mee lastig.

    Maar ik moet zeggen erg mooi gedaan al en ga zo door.
    liefs natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dank je wel :>
    Wel leuk eigenlijk als die zo vaak weg is kan hij toch de gebeurtenissen nog meemaken die je hebt beleefd toen hij er niet was.

    Wij zeggen ook wel eens dat wij elkaar alleen maar spreken via msn hahaha

    BeantwoordenVerwijderen