Foto's : Hans Neumann

zondag 15 november 2009

6 weken en 4 dagen ,voor het eerst naar het bos







De pups gaan voor het eerst naar het bos toe. En wij mogen mee.









Alles moet natuurlijk onderzocht worden.










Wijs he, sommige hebben de oortjes al rechtop staan.









Op het laatst zijn ze toch wel wat moe en bekijken ze alles wat rustiger.





En vrijdag hadden we gehoord welk hondje onze Kiya word. En dat is dus Bo.

Hier op de foto boven en onder.

Bijzonder was wel dat ze een paar keer bij me kwam liggen, zonder dat ik meteen door had dat zij het was.Sommige van de andere pups kwamen ook wel even langs om in mijn haar te hangen, mijn touwtje van mijn jas te bijten, maar dan rende ze toch snel weer door naar al die interessante dingen die allemaal ontdekt moesten worden.

Maar Kiya bleef een paar keer echt bij me liggen.....



Ik vond het echt heel bijzonder om mee te mogen maken.

3 opmerkingen: