Foto's : Hans Neumann

dinsdag 3 november 2009

Zelfs de dood kan de band van liefde niet verbreken

Shita,Raisa en Saba
*voor altijd in mijn hart*
*
Al kan mijn hand jullie niet meer raken
al kan mijn oog jullie niet meer zien
al kan mijn oor jullie niet meer horen
*
Jullie aanwezigheid is soms zo tastbaar dat ik jullie voel
was de dood een reis die ver bij mij vandaan was
nu weet ik dat ik dan alleen maar naar jullie toe zal gaan
*
Tot dan maken jullie onzichtbaar deel uit van mijn leven.
al heeft de dood de macht ons te scheiden
onze liefdesband blijft altijd bestaan
*
'We'll meet again"

3 opmerkingen:

  1. Prachtige tekst en maaksel zeg.
    Ik keek eens ff aandachtig naar ze,dan steekt het meteen weer,een pijnscheut,echt wennen zal het nooit denk ik,soort heimwee naar ze ,alledrie....zo vertrouwd.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja he, het blijft raar. Net of iemand een misselijkmakende grap met me heeft uitgevreten. Dat gevoel van heimwee zal denk ik ook altijd wel blijven.Ze horen gewoon bij ons.

    BeantwoordenVerwijderen