Foto's : Hans Neumann

donderdag 6 mei 2010

Een zonnige wandeling

Verleden week was het heerlijk weer.Het zonnetje scheen vrolijk, dus de boswandelingen waren net eventjes vrolijker dan anders.



Kiya en Raya doen even een wedstrijd wie de langste tong heeft........



Af en toe moet er natuurlijk even gekeken worden of er geen water zit tussen de wortels van de bomen



Je ziet Raya denken.........zal ik aanvallen of toch maar niet........


Shyra denkt er het zijne van......


De hondenfluisteraar.......... :-)


De foto's heb ik voor de verandering eens gemaakt : -)

4 opmerkingen:

  1. mooie dieren heb je
    ze zien er heel lief uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Kom net bij fotorantje vandaan en die vroeg of we eens bij haar een linkje aan wilden klikken van een blogje waar we nog nooit van gehoord hadden...voor mij is dat deze geworden. Ik kende deze blog dus nog niet, maar heb wat postjes teruggelezen, gemerkt dat jullie grote hondenvrienden zijn en hondenvrienden zijn wat mij betreft altijd goed! :-) Bovendien zijn het prachtige foto's van jullie honden, heb ervan genoten! Misschien tot nog eens dus!
    Groetjesssss!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dank jullie wel voor de reacties :-)
    Moet toch weer vaker komen zie ik aan de datums.

    Wel mooie achtergrond zo he Blondje:-)

    BeantwoordenVerwijderen