Foto's : Hans Neumann

maandag 27 oktober 2014

Chanti en Sisi


November /December 2013


 Chanti en Sisi zijn de afgelopen 10 dagen overleden. Te vroeg, te snel ,te veel.
Zo heb je 2 mooie poezenwezentjes om je heen lopen en zo zijn ze allebei weg.
Onbegrijpelijk.



Chanti werd opeens ziek. Het bleek dat hij veel vocht achter zijn longen had en een vergroot hart. De reden ???
Na een maand elke dag spuiten leek het wat beter te gaan maar helaas. Op een zaterdag avond ging hij naar buiten en rolde zich onder een stoel onder de boom en liet zijn lichaam achter om zelf moedig het hiernamaals in te stappen. 
Ik denk dat hij daar voor het raam heeft gestaan, dwingend naar binnen heeft gekeken met een blik van ..... waarom is de deur nog niet open ... Hier ben ik immers!!!



Mooi manneke. Vijftien jaar was je bij ons.
Kiya keek nog weken elke avond naar het plekje waar je 's avonds voor het naar bed gaan altijd vandaan kwam, niet begrijpend dat je nooit meer zou komen.
Ik mis je mooie zachte,stoere karakter. Jij ging je eigen weg, liet je door niemand iets wijs maken. En op stiekeme momenten als geen ander poezenwezentje je kon betrappen vond je het heerlijk geknuffeld te worden. Maar niet te lang he.... je had immers je imago waar je aan moest denken !!



Sisi mooi poezemeisje. Opeens was je ziek, liet alles lopen. Een week lang onderzoeken en infuus.Tien dagen later werd je geopereerd om er eindelijk achter te kunnen komen wat je toch had. Het bleek een niet te opereren tumor te zijn. Je bent niet meer wakker geworden.
Negen jaar was je nog maar.Ons kleine mooie poezenmeisje.
Ik mis je zachtheid, je ondernemendheid, je warme lijfje op mijn schoot. En al onze gesprekken, je kletste heel wat af en keek me dan afwachtend aan wat ik er van vond om mijn antwoorden dan weer te beantwoorden. 












You no longer greet me
As I walk through the door.
You're not there to make me smile,
to make me laugh anymore.
Life seems quiet without you,
You were far more than a pet,
You were a family member, a friend,
A loving soul I'll never forget.

It will take time to heal,
for the silence to go away.
I still listen for you,
And miss you everyday.
You were such a great companion,
Constant.Loyal and True.
Mij heart wil always wear,
The Pawprints left by you.

-Unknown-








5 opmerkingen: