Foto's : Hans Neumann

dinsdag 2 maart 2010

Bed afhalen


Bed afhalen moet zo simpel zijn. Je trekt de zooi eraf en huppa in de wasmachine en klaar ben je.

Hier.......Ik buk me om het kussen te pakken voor de slopen.3 honden werpen zich op het kussen........
Ik gooi een bot weg...3 honden er achter aan.
Snel kussenslopen eraf....pffff gelukt.
Ik pak dekbed om hoes eraf te halen.....3 honden werpen zich bovenop dekbed en hebben de grootste lol. Wat leuk toch dat ik zo met ze aan spelen ben, zie je ze denken.
Ik gooi een pet die de honden zich eigen hebben gemaakt, van het bed.....3 honden erachter aan.
Snel snel dekbed eraf halen.......Nope....voor ik klaar ben springt de eerste al weer met zijn volle gewicht op het dekbed.
Ik gooi een volgend bot weg ,weg honden........maar weer ben ik niet snel genoeg.
Ik mopper....3 honden kwispelen met staart omdat ik zo leuk tegen ze aan het praten ben en 1 probeerd me vrolijk in mijn neus te bijten.
Nog maar eens bot weg gooien ........en gelukt, ik heb het dekbedovertrek eraf.
Nu het onderlaken nog.............................



Voor ik hele bed heb afgehaald ben ik kwartier verder.........honden vinden me geweldig....ik zit uitgetelt aan de koffie en droom van de eenvoud om zonder eigenwijze,behulpzame honden, gewoon in een halve minuut mijn bed af te halen.........

3 paar ogen kijken me ondertussen gelukzalig aan....zullen we het nog een keer doen, lijken ze te vragen.
En ik denk stiekum.......ik wil nooit meer mijn bed in een halve minuut af willen halen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten